Min 19:e tatuering!


Jag älskar tatueringar. När jag var i tonåren brukade jag läsa i en del tatueringstidningar för den konsten var fantastisk. Jag och min familj (fyra syskon) och föräldrar är tatueringsintresserade. Vi har rätt många tatueringar vardera.

Idag tatuerade jag min nittonde tatuering.

20130119-222643.jpg

Det blev min andra dotter Alisons namn. Eftersom jag har en tatuering med hennes syster Carrie så var det tveklöst!
Precis som med Carries namn, valde jag en särskild textstil.
Jag valde Super Mario-texten eftersom den är tydlig och enkel.
Den här tatueringen är jag glad för och nöjd med!

Carries namn går i Final Fantasy-stilen.

Kommentera

