Peppen för Ni No Kuni är enorm.


20130124-163219.jpg

Jag har varit peppad sedan 2011. Och snart är väntan över.
1:a februari så kommer äntligen Ni No Kuni hit, och peppen stiger till extas.

Level 5’s och Studio Ghiblis samarbete ser ut att vara rena magin.
Jag följer många spelrecensenter på Twitter och de håller på att spela spelet nu. Och vad jag tror så låter det riktigt lovande.
En Studio Ghibli-film som tv-spel.
Tänka sig att spela något som är från samma magifabrik som gett oss Spirited Away, Min Granne Totoro och Det Levande Slottet.
Snart.
När jag är pappaledig så kommer bli något jag spelar lite mer när Alison sover.
Snart.
Håll ut lite till.

20130124-163745.jpg

Kommentera

