Teckning: ”El Blanco Rhino”.


20130217-125140.jpg

Jag gillar afrikanska djur. Förra året tecknade jag en afrikansk elefant. Den här gången blev det en trubbnoshörning, eller en vit nosnörning med ett annat namn.
Bilden ser flammig ut eftersom de två ljusaste tuschpennorna jag äger har blivit torra. Därför ser noshörningen lite konstig ut i färgläggningen. Jag ska prova att fylla i den när jag fått nya pennor.
Annars var det kul att hålla på med dess horn och kroppsform.

One thought on “Teckning: ”El Blanco Rhino”.

  1. Pingback: Teckningarna som kommer att hamna på kalendern 2014: Era val! | SÄTRAPÔJK - Sveriges heta gamertecknare!

Kommentera

