Att säga hejdå till en kär vän och välkommen tillbaka till en annan.


Idag är det en dag med blandade känslor. Det är en dag som jag ska säga hejdå till en kär vän som man lärt känna i åratal.
Denna vän är Dr. Gregory House.
Hans program House har varit med i åratal, och man blir lika överraskad av hans geniala talang som att bli förbannad/road av hans spratt mot sina kollegor. House har för mig den senaste tiden blivit veckans tv-höjdpunkt. Men ikväll sänds sista avsnittet på TV4. Det kommer bli tomt, men någon gång måste det ta slut. Tack, House. Tack för bra underhållning.

Dr. House är både en riktig skitstövel och ett geni. Hans bravader, spratt och egoism har varit höjdpunkten på TV i åratal. Han kommer att bli saknad.

Dr. House är både en riktig skitstövel och ett geni. Hans bravader, spratt och egoism har varit höjdpunkten på TV i åratal. Han kommer att bli saknad.

Idag är också en dag man säger välkommen tillbaka till en annan vän. Lara Croft har gjort några halvdana spel under de senaste åren, men nu är hon tillbaka efter flera års uppehåll. Med en rejäl makeover. I nya Tomb Raider verkar det ha ändrats en del. Bimbostuket är borta och här ser man en mänsklig, men stark överlevare. Välkommen tillbaka, Lara. Jag ser fram emot att få spela ditt nya spel efter Houses avsked.

Lara Crofts återkomst i Tomb Raider är nu äntligen hemma hos mig. Jag har beställt Survival Edition. Det fanns bland annat en karta, en artbook, och spelets soundtrack.

Lara Crofts återkomst i Tomb Raider är nu äntligen hemma hos mig. Jag har beställt Survival Edition. Det fanns bland annat en karta, en artbook, och spelets soundtrack.

Kommentera

