Teckningarna som kommer att hamna på kalendern 2014: Era val!


Den här bilden fick mest röster!

Den här bilden fick mest röster!

Omröstningen jag hade i två veckors tid är nu avslutad, och vilket deltagande det har varit i år! Varje dag jag kollat ställningen så har det varit en hård konkurrens, för ställningen var aldrig detsamma. Det kunde sluta hur som helst.

Men en teckning tog täten rätt omgående och med en jordskredsseger vann min digitala fanart av Lara Croft från rebooten av Tomb Raider med imponerande 8.54 %!

Hur som helst, vill jag tacka er alla som deltagit i denna omröstning! Jag är så glad att det finns så många som engagerat i detta projekt! Ni är toppen! Det kommer en tävling där ni kan vinna kalendern i september!

Dessa bilder kommer att hamna på Sätrapôjks kalender 2014, helt utan inbördes ordning men ack med så stenhård konkurrens:

Jag vill passa på att nämna att alla bilder som var med i omröstningen har fått röster, förutom  Justin Bieber.

Kommentera

