Tjuvstart på tävling: Vinn Sätrapôjks kalender 2014! (Avslutad!)


(Uppdaterad 13/9: Tävlingen är avslutad!)

Hoppla! Jag fick hem den efterlängtade kalendern som ni röstat fram motiven på!
Som vanligt tänker jag ha en tävling där ni har chans att vinna kalendern.

Första pris: Sätrapôjks kalender 2014. Andra pris: En kommande, hemlig teckning som ingen sett. Tredje pris: Originalteckningen ”Donkey Kong Country”.

Vad går tävlingen ut på i år? Enkelt, de som har flest rätt placerade svar vinner.
Årets fråga:
Jag har fått hem kalendern, och bara jag (och min sambo som inte får tävla) vet vilken ordning teckningarna kommer i. Kan du placera rätt teckning på rätt månad? Varje rätt placerad teckning på rätt månad ger en poäng och maxpoängen är tolv. (det är tolv månader i kalendern.)

De tolv bilderna är Lara Croft, New York, noshörningen, Freddy Krueger, Cinnamon, The Last Of Us, Min Granne Totoro, Bayonetta 2, Christina Hendricks, The Walking Dead Season 3, Mario & Luigi: Dream Team och Big Daddy.

Jag har också en utslagsfråga, som inte är nödvändig att svara på men den kan vara avgörande om man vill vinna.
Jag har lagt upp en länk på Youtube, där ni hittar frågan. Som sagt, det är inte nödvändigt att svara på utslagsfrågan om man inte vill.

Skicka era svar till final_fantasy66@hotmail.com och märk denna med ”Kalender 2014” för att delta. Skriv också ned en adress jag ska skicka priser till.

Tävlingen pågår till September; Friday The 13th. (13:e september.)
Lycka till med era gissningar!

20130827-201802.jpg

Kommentera

