Det verkar bli flera månaders spelande med Rockstars nya storverk.


Häromdagen fick jag hem Rockstars nya spel: Grand Theft Auto V.

Efter en rätt imponerande kort installation av 8 gigabyte (!) så kunde det nya kapitlet av Rockstars biltjuvs/kriminal/brottspel börja.

Jag är än så länge riktigt imponerad av att Grand Theft Auto V är så jävligt stort! Det är lätt förståeligt att Rockstar tog sig god tid att skapa detta spel. Holy shit! Det här kommer att ta tid att spela igenom.

Några timmars spelande inser jag att jag bara skrapat på ytan. Att cruisa omkring med Franklin och Lamar (som gapar en massa fuck-svordomar åt varann) samtidigt som jag lyssnar på Rebel Radio med country och rockabilly så ler jag inombords.

Los Santos kommer att bli spelstaden jag kommer spendera tid de närmaste månaderna. Var så säker på det.
Bra start, Rockstar!

Nu i mitt ägo!

Nu i mitt ägo!

Kommentera

