Teckning: Trevor från Grand Theft Auto V.


20131012-191417.jpg

Denna gång blev det en fanart av den galne Trevor Phillips från Grand Theft Auto V.
Jag gillar originalbildens stil väldigt mycket, så jag ville pröva på en svartvit variant. Fyrhjulingen blev riktigt svår att göra, särskilt hjulen. Det blev olika nyanser av grå toner i denna bild. Trevor själv var rätt simpel men han krävde en del skuggningar. Geväret var också en utmaning.
Jag kommer att göra fler vanliga teckningar men i nästa inlägg kommer jag att visa upp min första teckning med mina nya Polychromos-pennor. Hoppas ni ser fram emot dom, och att ni gillar denna.

One thought on “Teckning: Trevor från Grand Theft Auto V.

  1. Ja du, jag önskar verkligen att jag kunde rita/skissa så där bra. Men jag fick bara godkänt i bild på högstadiet xD Bilden är hur som helst grymt jäkla snygg!

Kommentera

