Inför GAMEX 2013: Vinn biljetter till GAMEX! (Avslutad!)


Uppdaterat: Tävlingen är avslutad!

Det är ungefär en vecka tills GAMEX drar igång. Framtidens tv-spel visas upp, och gräddklickarna på moset är tveklöst Playstation 4 och Xbox One – framtidens konsoler. På GAMEX kommer man att få se cosplay, uppleva podcast-inspelningar LIVE, (med bland annat lysande Svamppod Fyrkant och Nördigt) och en hel del indiespel.

Jag vill passa på att skapa en tävling där en vinnare kan vinna två biljetter till GAMEX. Ni får välja vilken dag ni vill gå på mässan. (Torsdagen 31:a oktober – Söndagen 3:e november)

Vad går då den här tävlingen ut på?

Jo, om ni har sett TV4’s program ”Förr eller Senare” – så gissar deltagarna i det programmet på vad som kom före det andra.

Jag ska göra något liknadant här, Många som läser min blogg vet att jag tecknar en hel del. Jag kommer här att lägga upp fyra spelbaserade teckningar som jag gjort och vad ni ska göra är detta: Gissa vilken ordning teckningarna gjordes, från äldst till nyast. Här kommer bilderna utan inbördes ordning:

Bidrag 1: Yoshi's Island - Boshi's Return.

Bidrag 1: Yoshi’s Island – Boshi’s Return.

Bidrag 2: KOS-MOS från Xenosaga.

Bidrag 2: KOS-MOS från Xenosaga.

 

Bidrag 3: Ezio från Assassin's Creed.

Bidrag 3: Ezio från Assassin’s Creed.

Bidrag 4: Gamers och Rosor II - LIMBOSIZED.

Bidrag 4: Gamers och Rosor II – LIMBOSIZED.

Det är en ren och skär gissningslek, men det är bara att gissa. Jag kommer att avsluta tävlingen redan på söndag eller tills jag får in den första som gissar alla fyra rätt FÖRST. Skulle ingen få alla fyra rätt så vinner den som får det högsta resultatet. Om fler får samma resultat så går vinsten till hen som får det högsta resultatet först. Förstår ni reglerna?

Ni skickar in era svar (från äldst till nyast) till final_fantasy66@hotmail.com, märker rubriken med ”GAMEX-tävling”, skriver namn till de som ska ha biljetterna och vilken dag ni vill gå på. Vinnaren får biljetterna skickade via mail från GAMEX själva. och de kan ni skriva ut ur er egen skrivare.

Jag önskar er lycka till och hoppas att det är just du och din vän som vinner biljetter till GAMEX!

 

Kommentera

