Det kommer att bli en adventskalender i denna blogg det här året också!


När man är produktiv så ska man smida järnet medan det är varmt. Eller hur?
Förra året hade jag ett roligt projekt, nämligen en adventskalender. Jag lät 24 olika gamers från Twitter önska en var sin spelkaraktär som jag skulle teckna. Varje spelkaraktär var en lucka i kalendern och utmaningen var att teckna luckan samma dag som den skulle publiceras.
Det blev väldigt uppskattat och jag hade skitroligt.

I veckor har jag gått och grundat på om jag ska ha en kalender i år också men jag har varit tveksam länge. Jag kan inte fråga 24 personer igen för då blir det inte lika effektivt som i fjol.
Men häromdagen bestämde jag mig. Det kommer att bli en adventskalender i år. Dessutom har jag kommit på ett kul tema , med spelinslag.
Jag kommer som i fjol teckna en grej varje dag fram till julafton. Så småningom kommer jag att offentliggöra temat – eller listan nedan. (som är nu ifylld)
Håll utkik för Sätrapôjks adventskalender 2013!

20131120-124623.jpg

Kommentera

