Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 1: Bowser.


God förmiddag! Äntligen är det december, och dessutom är det ju första advent. Jag har under morgonen tecknat en spelboss och först ut är Super Mario Bros antagonist: Bowser.

20131201-100902.jpg

Bowser är ett måste i denna kalender. Han fick rätt stora horn visserligen men jag hoppas ni känner igen honom. Jag dyker upp i bild med tvättbjörnsutstyrseln från Super Mario Bros 3. Varför håller Bowser i ett ljus? Jo, för att det är första advent idag. Temat är ju trots allt ”Sätrapôjk, spelbossar och julen”.
Jag är glad att kalendern har börjat! Hoppas att ni fortsätter att följa den. Imorgon ska jag teckna Kefka från Final Fantasy VI.

Kommentera

