Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 8: Pyramid Head.


Oj då, har det redan gått en vecka? Idag är det 2:a advent, och nu har både snön och kylan inträffat. (Jag hade -15 grader inatt)
Brr.
Dagens spelboss är den läskige kufen från Silent Hill 2: Pyramid Head.

20131208-084821.jpg

Att jag springer ifrån Pyramid Head och de deformerade sjuksköterskorna är inte så konstigt. Läbbigare karaktärer får man leta efter. Jag gillade att skugga och lägga till nyanser på skurkarna. Likt på bilden av Bowser på 1:a advent, håller de två sjuksköterskorna i ett var sitt stearinljus eftersom det är 2:a advent. Hoppas ni gillar denna.

Imorgon ska jag teckna en klassisk spelboss: Ganon. Han finns med i de flesta Legend Of Zelda-spelen, men jag ska teckna A Link To The Past-versionen. Missa inte det!

Kommentera

