Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 9: Ganon.


Ny vecka, nya utmaningar. Denna vecka är det Nobeldagen, Lucia och 3:e advent. Det är dessutom en vecka som jag kommer att skruva upp tempot lite när det gäller denna adventskalender. Idag är det Ganon från Legend Of Zelda: A Link To The Past.

20131209-074905.jpg

Jag valde det tredje spelets Ganon eftersom jag finner honom den ultimata Zelda-bossen. Att låta eldfladdermössen sjunga kråksång ger bilden lite satir. Dessutom ville jag få lite revansch efter femte luckans lilla fiasko, så jag ritade en polkagrisstång istället för en treudd.
Jag iklädd Links utstyrsel finner situationen pinsam.
Hoppas ni gillar denna.

Imorgon är det den gigantiska Galamoth från Castlevania: Symphony Of The Night.

Kommentera

