Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 10: Galamoth.


Har ni bakat lussekatter? Läst på om Alfred Nobel? Bra, för idag är det Nobeldagen.
Tillbaks till dagens lucka: Dagens spelboss är den enorme Galamoth från Castlevania: Symphony Of The Night.

20131210-073950.jpg

Galamoth har fått på sig en strut så att han liknar en stjärngosse. Hans rustning är rätt detaljerad, jag tyckte om att pilla på detaljerna. Istället för en spira har jag ritat dit en stjärnstav som han skjuter sina elblixtar med. Naturligtvis har jag hamnat i skottlinjen. Galamoth blev lite mindre än vad jag föreställde mig men jag är nöjd ändå med bilden.
Hoppas ni gillar bilden.

Imorgon är det dags för Nova Dragon från mästerverket Final Fantasy IX.

Kommentera

