Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 15: Sloprano.


Trevlig tredje advent! Jag kände doften av nylagad julskinka på morgonen. En underbar doft.
Fast dagens spelboss luktar snarare skit. Bokstavligt talat. Det är Sloprano (The Great Mighty Poo) från Conker’s Bad Fur Day.

20131215-094804.jpg

Eftersom Sloprano sjunger så visste jag från början att sång var ett nyckelämne. Då slog det mig att jag skulle ge skitprogrammet Idol en liten känga.
Det är Jul-Idol och audition. Jag, Koopa och Solid Snake är domare och blir helt bedrövade av Slopranos sång. Och stank.
Ljusen representerar tredje advent.
Bilden må stinka men jag tyckte ändå att den var lite kul. Hoppas ni gillar den.

En ny vecka kommer. Imorgon kommer Bouldergeist från Super Mario Galaxy!

Kommentera

