Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 17: Guts Man.


Att handla julklappar är inte det lättaste. Särskilt när man inte vet vad man ska köpa. Presentkort är väldigt tråkigt att köpa men ibland blir det ju en nödlösning.
Dagens lucka och spelboss är den urstarke Guts Man från Mega Man.

20131217-122247.jpg

Ni som följt kalendern känner säkert igen upplägget. Det här är en fortsättning på mitt och Mega Mans spratt mot Quick Man i lucka 6.
Jag och den blå bombaren har bytt ut den enorme Guts Mans stenbumlingar mot nystekta, gigantiska köttbullar. Fast vår spratt är på väg att skita sig rejält, eftersom Guts Man är på väg att ge igen.
Jag tyckte det var en kul uppföljning och jag hade roligt när jag tecknade denna bild. Hoppas ni gillar den.

Imorgon är det Soda Popinski från Punch Out!

Kommentera

