Sätrapôjks adventskalender 2013 – Lucka 20: Mewtwo.


Idag är det den tjugonde december. Fredagen innan jul brukar vara rätt händelserik. Har ni klätt julgranen än?
Dagens spelboss är Mewtwo från Pokémon!

20131220-092710.jpg

Mewtwo är en farlig Pokémon. Han använder sig av psykiska krafter och jag funderade på hur jag skulle använda julen till hans fördel.
Han är egentligen större än vad han ser ut på bilden men detta är en psykologisk teckning. Han hypnotiserar mig och befaller mig att se Karl-Bertil Jonssons julafton och äta dopp i grytan.
På riktigt kan jag se Karl-Bertil utan att tveka. Men dopp i grytan? Nej för tusan.
Hoppas ni gillar dagens teckning.

Imorgon är det Sephiroth från Final Fantasy VII!

Kommentera

