Här är de bilder ni valt som ska vara med i 2015 års kalender!


Förra veckan hade jag en omröstning (som jag brukar ha varje år) där ni läsare skulle välja vilka av mina teckningar som skulle pryda i kalendern för år 2015. Jag har följt omröstningen hela veckan och det blev en rätt så jämn toppstrid och nästan alla teckningar fick röster. Kul!

Vanligtvis brukar det bli ett par bilder som får dela på den tolfte platsen så det resulterade till utslagningstävling, men inte i år. I år har ni röstare fått till tolv bilder som pryder nästa års kalender.

De här är era val, som jag valt som ska pryda varje månad:

  • Januari – Gandalf.
  • Februari – Tales Of Xillia-hjältarna.
  • Mars – Ada Wong från Resident Evil. (delad segrare!)
  • April – Rosalina And The N64 Rainbow Road.
  • Maj – Mega Man III.
  • Juni – Link från A Link Between Worlds.
  • Juli – Bahamut.
  • Augusti – Nicole Kidman.
  • September – Samus Aran från Metroid Fusion.
  • Oktober – The Evil Within.
  • November – Yaha Han i sin Jessica Rabbit-cosplay.
  • December – Super Mario 3D World-hjältarna. (delad segrare!)

Både Ada Wong och Marios gäng fick en delad första plats, med nästan 10% av rösterna vardera. För min del är det kul att såpass många har röstat i år!

Inom kort kommer det att komma en ny kalendertävling, så håll gärna utkik framöver. Jag önskar er alla som deltagit i omröstningen ett stort tack!

Kommentera

