Inför Jerrys 60-topplista med sina favoritfilmer genom tiderna: Förord. (Uppdaterat!)


(Uppdatering: Jag ska faktiskt ha 100 filmer istället för 60!)

För några år sen, i min gamla blogg, så gjorde jag en 30-topplista med mina favoritfilmer. Men mycket har hänt på lång tid. Jag fick blodad tand efter att jag höll på med min 60-topplista med mina favoritartister genom tiderna förra året.
Därför ska jag under januari/februari publicera min 60-topplista med mina favoritfilmer genom tiderna. Tro mig, den kommer att annorlunda än den lista jag hade för flera år sedan.
Jag har gått och sugit på den karamellen ett tag och jag tycker att ögonblicket är rätt, för att jag fyller 35 år i mars.
Det är lätt att skriva en massa filmer som man tycker om, men det kommer att bli väldigt svårt att få ihop en lista. Däremot inte omöjligt.
Det här ska bli kul!

image

Kommentera

