Nytt utseende på bloggen! (igen)


Jag har gått och funderat kring utseendet på bloggen ett bra tag nu. Att ändra utseende på den är något jag har övervägt för jag var så trött på den förra. Nackdelen med WordPress olika teman är att de som är riktigt snygga är svindyra. Kom igen, 79 dollar för ett nytt utseende? Det är ju rena rånet, for Pete’s sake.

Men jag har faktiskt fastnat för det här ”svarta tavlan”-temat.

Jo, den är gratis, för annars hade jag valt något annat.

Nu låter jag som en snåljåp, men det är ärligt talat vansinniga priser för ett tema till en blogg.

Jag hoppas att ni gillar utseendet!

Kommentera

