Mitt radioprogram börjar nu på lördag!


Det har planerats länge, men nu är bollen i rullning.
Jag kommer för första gången på 15-20 år att vara med i ett radioprogram. Jag var en del i det lokala programmet Late Night Rock, där folk fick ringa in och önska låtar. Min uppgift i varje program var att berätta om veckans artist och spela nån låt med hen.

Nu på lördag, startar Jerrys Musikresa. Nu är det jag själv som kommer att sköta allting.
Jag kommer att spela väldigt blandad musik, ungefär som RIX FM, men med mer variation förstås.
Country,  modern pop, jazz, rockabilly, folkmusik, bluegrass, hårdrock, punk, filmmusik, 1960-talsmusik, 1980-talsmusik, disco, 1950-talsrock – i stort sett allt!

Varje lördag,  klockan 15.00, pågår Jerrys Musikresa via Radio Fryksdalen på 100,4 och 104,1 MHz eller via webbradio.

Det här kommer att bli spännande men visst har jag fjärilar i magen.
Ladies and gentlemen, det är snart dags för avfärd och jag är er kapten när vi åker på en underbar musikfärd!

image

Kommentera

