Vad jag önskar mig i födelsedagspresenter detta år.


Om några veckor, den 26:e mars, fyller jag 37 år. Ända sedan jag startade bloggen har jag skrivit önskemål av födelsedagspresenter och det är inget fel att önska sig saker. Eller hur?

I år önskar jag mig följande saker:

Att bli fotograferad som en modell hos en duktig fotograf – varje år önskar jag mig att bli sminkad likt en modell och blivande fotograferad i en äkta studio hos en begåvad fotograf. Det har inte hänt än, och trots att chanserna är små hoppas jag fortfarande.

World of Final Fantasy (PlayStation 4) – Jag försökte få tag på detta förra året men det var slutsålt. Jag älskar Final Fantasy och detta ser underbart ut.

Friday The 13th Blu-ray Collection (filmbox) – Detta är en raritet men att få äga alla tolv filmerna med Jason Voorhees i en stor samling med högupplöst bild skulle vara guld värt för mig.

Prismacolorpennor – Jag är nyfiken på dessa konstpennor, som används av begåvade konstnärer.

Legend of Zelda: Breath of the Wild  (Wii U) – det senaste spelet i Nintendo älskade spelserie kan mycket vara det bästa Zelda-spelet på decennier och visst ser det magiskt ut?

Nintendo Switch – Detta är en högoddsare eftersom Nintendos nya konsol lär bli slutsåld på direkten vid releasen i början av mars. Men att äga en ny maskin gjord av den japanska speljätten skulle vara häftigt, och varför inte Breath of the Wild på den istället för Wii U?

The Burning (Blu-ray) – en klassisk slasherfilm på högupplöst, fysisk utgåva. Ja tack!


Legend of Zelda: Art & Artifacts (bok) – en uppföljare till vackra Hyrule Historia visar upp gudomligt bedårande konceptbilder från Zeldas och Links underbara värld.

Det finns givetvis mycket annat som jag önskar mig,  men dessa önskemål är det som jag kommer på för tillfället.

Kommentera

